divendres, 29 de maig del 2015

ENS VISITA EN THOR, EL CAVALL DE CAN PAU

La setmana que ve anem tres dies de colònies a Can Pau, a Canapost. Està molt a prop de Peratallada, un poble molt bonic que anirem a visitar. Avui, divendres, al matí, ens ha arribat un missatge del cavall Thor, de la granja de Can Pau. Es veu que ha vingut fins a l'escola per visitar-nos, però nosaltres no hi érem. Quan hem arribat hem trobat tot ple de petjades, i ens ha deixat unes gorres i una cançó al pati!!
Quina emoció!!!
El missatge és aquest:



Divendres 29 de Maig : 1r missatge----matí

Hola!
Sóc el cavall Thor, de la granja de Can Pau .
Ahir vaig fer una petita excursió.
De Canapost  vaig anar a Mataró.
Vaig sortir a passejar i a Mataró vaig arribar.
Vaig  descobrir la vostra  escola.
Tants pobles vaig haver de passar
 que en arribar a l’escola ja no hi éreu,
segurament  estàveu sopant.
M’he passejat per les classes
i he vist que sou nens i nenes
i no suricates, impales, hipopòtams ni guepards !
De matinada he tornat a Canapost perquè  una festa us vull preparar.
El primer dia a la nit, pel bosc anireu
i potser em trobareu.

                 Adéu!!!
Thor, el cavall de Can Pau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada